Arbetar !!!!!



Ikväll jag måsta arbeta. men framför jag talar du någonting på den.

jag arbetar som uppassare på restaurang
där är ett förnämt restaurang och jag är enligt basa bara barbarisk.
(jag missar den tomatsoppa, jag hatar fisk, och är inte et kök prinsessar :P )

jag antar, mig inte i kök är bättre för gästerna.

i alla fall om restaurang, han heter Carpe Diem, "Leva om dagen"
en kul grej, jag lever för min lönecheck
i alla fall om "carpe diem" vi serverar uppassare disk, från hjortbiff till vildsvin,
från fyra till tior restaurang meny.
jag inte tycka om den tior meny, det tar för lång tid... BLEH !

men för mig är där bara arbetar, men för min bossa..
haha för hon och hon manlig är det restaurang där leva

Nyss du vet var jag arbetar..


hälsningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0