hemstad Cuijk

Cuijk är en kommun i provinsen Noord-Brabant i Nederländerna. Kommunens totala area är 57,00 km² (där 4,50 km² är vatten) och invånarantalet är på 24 233 invånare
några bilder av mig hemstad Cuijk, det är fortfarande "Farmers town" i Holland

en skogväg när mig

vår stora katolska kyrka, St Maartens kyrka. det stora tornet i bakre
delen av den gamla kykan brändes ner av lutheraner och åtrerbyggdes senare till dess forna glans.

En gata i området där jag bor, 3 gator bort från mig


Ja ja, vi har en väderkvarn


Cuijk i vinter.



Hejdå !


Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha said you could sit wherever you want so do that then ;) hahhah

2009-12-03 @ 23:29:16
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0