Fifa10 online !


I veckan spelade jag fifa10 på xbox 360.
Senast jag spelade online på Xbox live var för 3 månader sedan,
och hoppas på att fortfarande vara bra nog för att vinna några matcher
Jag spelade med sverige internationellt mot andra länder.
Fram tills nu har det bara varit vänskap/träningsmatcher,
men jag har en fotbollsturnering online idag, och jag hoppas på att nå finalen.





Played matches.


Sverige   - England           2-1
Tyskland  - Sverige          0-2
Frankrike - Sverige           2-3
Sverige - Italien                1-0
Sverige - Portugal             2-0
Argentina - Sverige           1-3
Nederländerna - Sverige    1-2
Brasilien - Sverige             2-0    :(
Sverige - Turkiet               6-1
Spanien - Sverige              0-1

min startar klockan elva:
1. A.Isaksson, 2. P.Hansson, 3. O.Mellberg, 4. M.Nilsson, 5. K.Källström, 6. A.Svensson, 7. V.Elm,
8. S.Holmen, 9. C.Wilhelmsson 10. J.Elmander, 11. Z.Ibrahimovic

min reserv spelare:
12. O.Toivonen, 13. M.Rosenberg, 14. M.Dorsin, 15 G.Svensson, 16. O.Wendt


gå Sverige ! XD
och önska mig lycka till


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mera AIK! :D

2009-12-03 @ 21:17:54
URL: http://jenniferstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0